brand design

Klient:
Instytut Oświaty Zdrowotnej
Fundacja Haliny Osińskiej,
OPZG

Zakres działań:

– strategia komunikacji dla akcji dotyczących szczepień przeciw grypie
– koncept kreatywny
– brand hero (koncept i rysunki)
– POSM w przychodni
– kampania mailingowa

Sytuacja:

Założenia programu powstały we współpracy ekspertów Grupy Roboczej ds. Grypy, Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – PZH oraz Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej. Inicjatorzy Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy w trakcie prac nad nim kierowali się przekonaniem, że obecnie funkcjonujący w Polsce system walki z wirusem grypy jest mało skuteczny. Konieczne jest zatem kompleksowe i konsekwentne podejście do tego zagadnienia.

Wyzwanie:

– stworzenie brand designu, który zwróci uwagę na problem szczepień przeciw grypie najbardziej narażonych zarażeniem grup

Wynik:

1069 ośrodków ochrony zdrowia przystąpiło do inicjatywy w sezonie 2013/2014
50%: o taką liczbę wzrosła ilość szczepień wśród personelu medycznego

BRAND
HEROES

1069

ośrodków ochrony zdrowia przystąpiło do inicjatywy w sezonie 2013/2014

50

o taką liczbę wzrosła ilość szczepień wśród personelu medycznego

Nasze Case Studies

Zobacz więcej

Skontaktuj się

be Happy&Rich