brand design
Klient:
Zakres działań:
– strategia komunikacji dla akcji dotyczących szczepień przeciw grypie
– koncept kreatywny
– brand hero (koncept i rysunki)
– POSM w przychodni
– kampania mailingowa
Sytuacja:
Założenia programu powstały we współpracy ekspertów Grupy Roboczej ds. Grypy, Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – PZH oraz Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej. Inicjatorzy Ogólnopolskiego Programu Zwalczania Grypy w trakcie prac nad nim kierowali się przekonaniem, że obecnie funkcjonujący w Polsce system walki z wirusem grypy jest mało skuteczny. Konieczne jest zatem kompleksowe i konsekwentne podejście do tego zagadnienia.
Wyzwanie:
– stworzenie brand designu, który zwróci uwagę na problem szczepień przeciw grypie najbardziej narażonych zarażeniem grup
Wynik:
– 1069 ośrodków ochrony zdrowia przystąpiło do inicjatywy w sezonie 2013/2014
– 50%: o taką liczbę wzrosła ilość szczepień wśród personelu medycznego
BRAND
HEROES
ośrodków ochrony zdrowia przystąpiło do inicjatywy w sezonie 2013/2014
o taką liczbę wzrosła ilość szczepień wśród personelu medycznego