Gazetka sprzedażowa
Klient:
Marka:
Biedronka
Zakres działań:
– koncept kreatywny „Disco-koktajle”
– sesja zdjęciowa wg. założeń konceptu
– projekt graficzny gazetki promocyjnej Biedronka Alkohole Nowy Rok 2018
Sytuacja:
Biedronka największa sieć sprzedaży detalicznej w Polsce, której właścicielem jest Jerónimo Martins, posiada w ok. 100 miejscowościach ponad 2820 sklepów. Wyselekcjonowana jakość produktów w bardzo atrakcyjnych, niskich cenach powoduje, że jest to jedno z najlepszych miejsc zakupowych Polaków. Jednym z najlepiej funkcjonujących narzędzi do komunikacji z Klientem nieustannie pozostaje gazetka promocyjna, z informacjami dotyczącymi oferty jakościowej i cenowej. Szczególną wagę przywiązuje do publikacji związanych ze świętami, oraz przełomem roku – w czasie największego piku zakupowego. Oferta musi wyróżniać się zarówno na tle konkurencji, jak i pozostałych ofert pod względem produktów, cen i atrakcyjnością samego projektu.
Wyzwanie:
– koncept, który spowoduje, że konsumenci będą wybierali Biedronkę, jako miejsce na zakupy z segmentu premium w kategorii alkohole
Rozwiązanie:
Opracowanie konceptu „Disco-koktaile” opierającego się na aranżowanej konwencji karnawałowej, w której produkty przedstawiane są jako „gwiazdy” przyjęć. Dodatkowo dołączone przepisy na koktajle z ich użyciem, sprawiają, że gazetka ma dodatkowy benefit edukacyjny i staje się unikalną wśród ofert promocyjnych.