Gazetka sprzedażowa

Klient:
Jerónimo Martins

Marka:
Biedronka

Zakres działań:

– koncept kreatywny „Disco-koktajle”
– sesja zdjęciowa wg. założeń konceptu
– projekt graficzny gazetki promocyjnej Biedronka Alkohole Nowy Rok 2018

Sytuacja:

Biedronka największa sieć sprzedaży detalicznej w Polsce, której właścicielem jest Jerónimo Martins, posiada w ok. 100 miejscowościach ponad 2820 sklepów. Wyselekcjonowana jakość produktów w bardzo atrakcyjnych, niskich cenach powoduje, że jest to jedno z najlepszych miejsc zakupowych Polaków. Jednym z najlepiej funkcjonujących narzędzi do komunikacji z Klientem nieustannie pozostaje gazetka promocyjna, z informacjami dotyczącymi oferty jakościowej i cenowej. Szczególną wagę przywiązuje do publikacji związanych ze świętami, oraz przełomem roku – w czasie największego piku zakupowego. Oferta musi wyróżniać się zarówno na tle konkurencji, jak i pozostałych ofert pod względem produktów, cen i atrakcyjnością samego projektu.

Wyzwanie:

– koncept, który spowoduje, że konsumenci będą wybierali Biedronkę, jako miejsce na zakupy z segmentu premium w kategorii alkohole

Rozwiązanie:

Opracowanie konceptu „Disco-koktaile” opierającego się na aranżowanej konwencji karnawałowej, w której produkty przedstawiane są jako „gwiazdy” przyjęć. Dodatkowo dołączone przepisy na koktajle z ich użyciem, sprawiają, że gazetka ma dodatkowy benefit edukacyjny i staje się unikalną wśród ofert promocyjnych.

Nasze Case Studies

Zobacz więcej

Skontaktuj się

be Happy&Rich