Kampania Banerowa
Klient:
Marka:
DUREX
Zakres działań:
– banery
– mailing
– screening
Sytuacja:
Durex® to niekwestionowany lider w swojej branży, który z dawna posiada ugruntowaną pozycję zarówno na polskim, jak i na światowym rynku. Swoimi produktami zrewolucjonizował życie seksualne setek tysięcy ludzi na całym świecie, przywracając im radość z możliwości obcowania ze sobą. Dzięki marce intymność wciąż nabiera nowych sensów, pozbywa się miana tematu tabu i pozwala na maksymalizowanie przyjemności. Produkty, które oferuje klientom, zawierają w sobie oryginalne, unikalne i nowatorskie rozwiązania.
Gdy Reckitt Benckiser zwraca się do nas z prośbą o współpracę, wiemy, że należy dołożyć wszelkich starań, by filozofia marki została w pełni oddana przez adekwatną prezentację jej produktów.
Wyzwanie:
– poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na rynek nowego produktu marki Durex®
– zaprojektowanie i kreacja banerów, które w najwyższym stopniu spełnią wizualne i treściowe oczekiwania klienta
Rozwiązanie:
Kampania banerowa w warstwie wizualnej oddaje charakter produktu. Kolorystyka obecna na banerach jednoznacznie wskazuje na atmosferę pełną tajemnicy, niedopowiedzenia i intymności. Strona wizualna w całości koresponduje z hasłem użytym w ramach kampanii, tworząc spójny, jasny i wyraźny przekaz o wyczerpującym ładunku informacyjnym. Dzięki nieszablonowej formie, w jakiej zaprezentowaliśmy produkt, trafia on w gusta nawet najbardziej wymagających odbiorców.