packaging design

Klient:
Danone Polska

Marka:
Fantasia

Zakres działań:

  • koncept kreatywny
  • design opakowań limited edition

Sytuacja:

Fantasia to marka Danone – kremowych jogurtów z dodatkami. Połączenie białego jogurtu, oraz oddzielnych dodatków, dzięki czemu konsumenci mogą jeść ją wg. własnych upodobań. To przekąska z „mała przyjemność” w codziennym życiu, dostarcza przyjemność spożywania czegoś słodkiego, bez poczucia winy jaka towarzyszy spożywaniu przez konsumentów tradycyjnych słodkich albo tłustych przekąsek. Adresowana do kobiet, pewnych siebie, nowoczesnych.
Limitowana edycja smaków ma wprowadzić konsumentki w nastrój radości i beztroskiej zabawy. Kolorowe dodatki do jogurtu podkreślają wymiar radości podczas spożywania jogurtu.

Cele:

  • stworzyć unikalny, wyróżniający się design produktów będący przełomowym w portfelu marki,a jednocześnie spójny z jej komunikacją
  • podkreślić lekkość i kobiecość, przywołując u konsumentek nastrój świętowania i rozrywki
Nasze Case Studies

Zobacz więcej

Skontaktuj się

be Happy&Rich