Klient:
Zakres działań:
– brand strategy/corporate branding
– launch marki na rynku polskim: strategia, koncept i kreacja materiałów wizerunkowych
– POSM
– materiały wsparcia sprzedaży: broszury, katalogi, ulotki, www
– reklama prasowa, animacje, materiały merchandisingowe
– organizowanie eventów
– zaplecze IT: e-system zarządzania zamówieniami i stanami magazynowymi
System zarządzania online
Logistyka marki
Zbudowaliśmy wizerunek marki na rynku polskim, wzmocniliśmy jej pozycję na rynku działając od samych podstaw. Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy system online do zarządzania zamówieniami, stanami magazynowymi oraz pracą na stoiskach sprzedażowych.
Stoiska sprzedażowe
POS
Punkty sprzedaży to ważny element w kreowaniu wizerunku marki, która specjalizuje się w handlu sezonowym. Zaprojektowaliśmy stoiska i dopięliśmy wszystko na ostatni guzik w ich realizacji.
Kontakt z Klientem
Przewodnik dla sprzedawców
Opracowaliśmy przewodnik, który zawiera opis zachowań pracowników podczas kontaktu z Klientami, małymi i tymi już dużymi. Opisane są w nim procesy otwierania i zamykania stoiska, począwszy od szczegółowego ustawienia przedmiotów na ladzie, do wypełnienia raportu zamykającego.
WZROST LICZBY STOISK
od 2011 do 2013 roku
WZROST LICZBY STOISK
od 2011 do 2013 roku
Rozpoznawalność
Ponad 60%
zapytanych spontanicznie „małych konsumentów” twierdzi, że to ulubiona marka
deserów lodowych