brand strategy/corporate branding

Klient:
ICE’N’GO

Zakres działań:

– brand strategy/corporate branding
– launch marki na rynku polskim: strategia, koncept i kreacja materiałów wizerunkowych
– POSM
– materiały wsparcia sprzedaży: broszury, katalogi, ulotki, www
– reklama prasowa, animacje, materiały merchandisingowe
– organizowanie eventów
– zaplecze IT: e-system zarządzania zamówieniami i stanami magazynowymi

System zarządzania online

Logistyka marki

Zbudowaliśmy wizerunek marki na rynku polskim, wzmocniliśmy jej pozycję na rynku działając od samych podstaw. Zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy system online do zarządzania zamówieniami, stanami magazynowymi oraz pracą na stoiskach sprzedażowych.

Stoiska sprzedażowe

POS

Punkty sprzedaży to ważny element w kreowaniu wizerunku marki, która specjalizuje się w handlu sezonowym. Zaprojektowaliśmy stoiska i dopięliśmy wszystko na ostatni guzik w ich realizacji.

Kontakt z Klientem

Przewodnik dla sprzedawców

Opracowaliśmy przewodnik, który zawiera opis zachowań pracowników podczas kontaktu z Klientami, małymi i tymi już dużymi. Opisane są w nim procesy otwierania i zamykania stoiska, począwszy od szczegółowego ustawienia przedmiotów na ladzie, do wypełnienia raportu zamykającego.

533

WZROST LICZBY STOISK

od 2011 do 2013 roku

533

WZROST LICZBY STOISK

od 2011 do 2013 roku

Rozpoznawalność

Ponad 60%

zapytanych spontanicznie „małych konsumentów” twierdzi, że to ulubiona marka
deserów lodowych

Nasze Case Studies

Zobacz więcej

Skontaktuj się

be Happy&Rich