Brand strategy/Corporate branding
Klient:
Zakres działań:
– social media
– digital direct marketing
– prasa
– program lojalnościowy
– działania B2B
– przygotowanie eventu
Sytuacja:
Marka PIKA to nowa i nieszablonowa kategoria biżuterii. Grupą docelową marki są klientki pomiędzy 20. a 45. rokiem życia. PIKA oferuje biżuterię srebrną, pozłacaną, a także tę z kamieniami półszlachetnymi, perełkami i kryształami Swarovskiego. Młody, rozwijający się brand, który stawia na konsumentki świadome swojego piękna. Panie lubiące dokonywać własnych wyborów, doceniające oryginalny i stylowy design, a także te, dla których tak samo ważne są produkty, jak i wizerunek marki, z pewnością znajdą coś dla siebie. Wyroby jubilerskie PIKA powstają w pracowni marki: od etapu projektowania, aż po produkcję i dystrybucję. Odznaczają się wyjątkową jakością i dbałością o niuanse. Głównym kanałem sprzedaży biżuterii jest sklep on-line, jednocześnie można ją nabyć w formie stacjonarnej podczas eventów biznesowych.
Wyzwanie:
– budowa wizerunku marki „wyprzedzającej” trendy, o subtelnym, oryginalnym i unikalnym charakterze
– rozbudzenie ciekawości i zainteresowanie produktami marki potencjalne konsumentki
– pozyskanie nowych kanałów sprzedaży
Rozwiązanie:
Beautiful Winter Morning odnosi się do emocji towarzyszących potencjalnej konsumentce w okresie zimowym, szczególnie świątecznym.