Kampania banerowa
Klient:
Zakres działań:
– logo akcji
– kreacja materiałów komunikacji POS
– banery www
– plakaty
– wobblery
Sytuacja:
Garnier to światowa marka, której korzenie sięgają początków XX w. Polskich klientów zaopatruje w produkty najwyższej jakości od ponad dwudziestu lat. Marka bliska konsumentowi i obecna w kategoriach: face care, body care, hair oraz hair color. Jej produkty stanowią podstawowy „must-have” każdej kobiety. Kojarzona jest z dobrą jakością i niezawodnością. Marka rozpoznawana jest jako ta, która pozwala zadbać o zdrowy i atrakcyjny wygląd. W związku z szerokim asortymentem Garnier zdecydował się na przypomnienie swoim konsumentkom o wszystkich kategoriach oferowanych produktów.
Wyzwanie:
– przypomnienie klientkom Garnier, oraz potencjalnej nowej grupie konsumentów, o całej gamie produktów marki
– zachowanie spójnego z wizerunkiem marki języka komunikacji
– rekrutacja nowych klientów z wykorzystaniem kanału on-line
Rozwiązanie:
– przygotowanie logotypu #pozytywniezGarnier zgodnego z komunikacją marki
– opracowanie KV dla kampanii wizerunkowej wraz z komunikacją dotyczącą konkursu
– kreacja wizerunkowej kampanii banerowej #pozytywniezGranier
– kampania mailingowa skierowana do klientek marki
– kreacja i przygotowanie POSM dla sieci handlowych