full service:
Klient:
Zakres działań:
– strategia promocji klastra
– koncept kreatywny i opracowanie materiałów
informacyjnych
– kampania mailingowa
– kampania prasowa
– outdoor: kreacja i produkcja
– materiały PR: artykuły sponsorowane,
advertoriale
– social media design
– POSM dla akcji
– projekt i organizacja eventu (konferencji
naukowej): I Kongres Klastra Innowacji
w Agrobiznesie: Bezpieczeństwo Żywności
– projekt i organizacja 5 cyklicznych minieventów
dla Członków Klastra Innowacji
– foto i videorelacje
– narzędzia promocji: prezentacje multimedialne
– opracowanie i administracja platformy on-line
do obsługi projektu
– publikacja naukowa
Sytuacja:
Inicjatywa powstała w warszawskiej SGGW, na Wydziale Nauk Ekonomicznych. Otrzymała dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, między innymi na promocję projektu Klaster Innowacji w Agrobiznesie. Głównym celem samego projektu jest transfer wiedzy do szeroko pojętego biznesu (science to bussines – S2B), na skutek czego zostaną zawiązane trwałe powiązania kooperacyjne pomiędzy Członkami Klastra, służące rozwojowi nauki i agrobiznesu.
Wyzwanie:
– promocja projektu Klaster Innowacji w Agrobiznesie
– kampania informacyjna na rzecz projektu
– rozpowszechnienie idei, a tym samym pozyskiwanie nowych członków oraz powiązań służących rozwojowi efektywnemu, wspartemu przez naukę, agrobiznesu
Benefity:
– akces Uniwersytetu w Bonn
– zainteresowanie polityków związane z programem szkolnictwa
– nowe inicjatywy kooperacyjne
– planowanie dalszego rozwoju inicjatywy Klastra Innowacji w Agrobiznesie
– uruchomienie platformy wymiany wiedzy pomiędzy uczestnikami Klastra
– wnioski o przystąpienie kolejnych członków
– monografie naukowe