Logo

Profesjonalna obsługa Klienta
Skuteczny sprzedawca w kontakcie bezpośrednim

Czas trwania szkolenia: W zależności od wariantów – jedno-, dwu- lub trzydniowe

Cel szkolenia:

  • Podniesienie poziomu obsługi Klienta i zapoznanie się z zasadami i technikami świadczenia profesjonalnych usług począwszy od technik mających na celu poszukiwania Klientów, poprzez jego obsługę, a skończywszy na działaniach posprzedażowych
  • Uczestnicy zapoznają się technikami sprzedaży oraz sposobami wywierania wpływu podczas rozmowy z Klientem

Ogólny zakres programowy:

  • Świadome oraz podświadome reakcje Klienta i osoby obsługującej
  • Odczytywanie komunikatów pozawerbalnych
  • Synchronizowanie informacji słownych z bezsłownymi
  • Zasady profesjonalnej obsługi Klienta
  • Wygląd osoby obsługującej Klienta
  • Savoir-vivre podczas spotkań służbowych
  • Zachowanie podczas rozmowy z Klientem, podczas wizyty u Klienta lub w biurze
  • Podejście do Klienta
  • Wartościowanie i klasyfikacja Klientów itp.
  • Ćwiczenia i symulacje w zakresie obsługi Klienta i technik sprzedaży

Zobacz inne szkolenia

Powrót do szkoleń