Logo

Skuteczny telemarketing
Sprzedaż i obsługa Klienta przez telefon

Czas trwania szkolenia: W zależności od wariantów – jedno-, dwu- lub trzydniowe

Cel szkolenia:

  • Przygotowanie merytoryczne i praktyczne osób zajmujących się kontaktami z Klientem przez telefon
  • Poznanie skutecznych sposobów radzenia sobie z obiekcjami Klienta i z trudnym Klientem
  • Psychologia obsługi Klienta w ramach sprzedaży wykorzystującej kanał telefoniczny

Ogólny zakres programowy:

  • Czym jest telemarketing? Rodzaje telemarketingu, techniki rozmowy sprzedażowej z Klientem oraz najczęściej popełniane błędy podczas kontaktu telefonicznego
  • Techniki prezentacyjne przy użyciu telefonu
  • Skuteczne słowa i zwroty używane podczas sprzedaży wykorzystującej kanał telefoniczny
  • Asertywność w rozmowie przez telefon

Zobacz inne szkolenia

Powrót do szkoleń